Sunday, May 11, 2008

happy Birthday ToOoo you~!




"my granpa married at age of 22"(saleh)

dammit!!! thats the word yg dia slalu anta when ever sesape sampai age tu!! heheh soo i've xperienced it since he sent me tha same msg.. *takif gt the same msg!* hehe dammit! but i've managed to sent it back on his b'day.. hehehe other then that.. sepanjang sem.. banyak bday budak lain.... hmmmm Wawa... Alin.... hmmm sape lagi...*sorry if lupe*

my bday.. thanks 2 all yg spend duit!! i didnt knw that ade kek.. love u gurls n guys.. hehe even x sambut dkt rumah... its always like that.. since my bday je classs nyetime.. adeh.. i still remember masok class paacat lukis gamba bdak gemok tulis eppy bday bo! Pn irwani ade plak .. heheheh melampau.. tak cukup dgn itu.. all the class asik knaa je.. but its okie. i knw u all love me that much!! muaxh!!!

not 4gettin my ol cloze fwen.. Diera n Sara... hehhe... i'didnt sent msg 2 wish u gurls i guess since .. i tot i've sent kot.. but later adeh.... shot term memory lost a... hehhehe n baru tersedar.. its only in my imagination... trust me i bwat reminder dlm my phone!! sorry yeah?? hmmm



not 4gettin bday my mum... waktu tgh nk final.. hehehhhe.. soo ape lagi... tergeedik2 la membalikkan diri n mengelaim all the money from my parent hahhaha.. melmpau... its great.. sebab dapat makanan yg sedap!!! if not asik mkn bende same je.. nk memuntahkan dirinya jerase.. hehehe ada ayam.. ada. kek cekelat yg mantap!! n ade berseronok2. hehehhe

X SABA NK TGU BDAY KENGKAWN N ANYONE WHO R CLOSE 2 ME since sure ade MAKAN2!!!

No comments: