Wednesday, June 11, 2008

7/11 really saved my life!! (hisyam heroku!)

convenient store! yess it is... soo here the story goe~!!!
(pada pukul 410pagi 11june2008)

faizal: bang boleh tolong?
hisyam: tolong ape bang...
faizal:akak aku ni haa.. tido bilik tgh plak.. aku nk call batery abis dah.. try call tadi x angkat.. charger motorola ade??
hisyam:xdala bang... nokia je....
faizal:senang2 ko amik simcard ni.. masok enpon ko jap~ aku tak apal no. akak akuni(ANGAHBIL!)
hisyam:erkk.... hmmm okie2(dgn muke blur bagai dipukau pagi2..dia bukak enpon masokkan sim aku~)
faizal:bismilah.. mintak2 ade la sebab rase sep dalam enpon je.. tatau dalam simcard ade ke tak(muke mamat tu mmg cuak jee..)
hisyam: abang duduk mane ni?
faizal: umah aku depan skola je... jap2 try calling jap....

LUCK aku kuat.. angah jage... adeh2 if not sure tido lua aa ni...!!

faizal:thanks aa... maaple ganggu pagi2 camni.. kerja sorang je ke??(berbual2bodo)
hisyam: taklaa berdua.. sorang de dkt store tu haa...
faizal:ni sape name ni?
hisyam: hisyam... abang name ape...
faizal:faizal..(sambil bersalaman.. lalu berlari pulang..420pagi)

thank god ade kdai 24jam n seorang lelaki bekerja yg nk tolong~ if not sure angah dah kna dah.. ish@! pening aku!! 7/11 menyelamatkan ku.. n for now on... saye sayang 7/11!!!!
BSOK RASE NK BWAT KUNCI 1 UNTUK AKU!!!! n harap2 ROMIE(indon kerja kedai kunci) yg dulunya kawan eddie n baik dgn aku jgk sebab kerja kantin skola tu ade....

4 comments:

shieda said...

knp aku x tau pun kes ni? hahahaha..padan muka ko jan..g buat kunci tu..kot x nnt ada lak jd jaga dpn umh...tp ok la tu..a lesson for u..:P

Anonymous said...

mcm haram kan! ooo.. hisyam la hero ko skang? kalau camtu suh dia bagi top-up ko, payung pg lepak dan lain² lagi... aku tunggu sampai kol 2 lebih, aku call ko tak angkat kan..takpe.. takpe.. ada ubi ada batas, ada myvi... huh! myvi pun dah tade harapan dah... arrrggghhhhh!!!!!!!!

paCat said...

Dr melaka bwk ke shah alam..kunci umah pun xde, apela nk jadi budak sehat semacm ni...hahahaha..

Ahmad Bo said...

adeh2 lesson?huhu..
angah marah benar... teraniaya?? wahwahwah... aku yg terklua umah~ dia teranaya!!
pacat2.. macam biase aa tu.. dkt melaka kan nandos ade... kawan kita yg paling peka.. kunci xdiperlukan!