Tuesday, June 3, 2008

melupakan kisah silam...


semalam.... sewaktu sedang mamai-mamai.. aku telah terdelete everything in my yahoo inbox... hmmmmm banyak bende dalam tu yg aku sayang~ just a simple click .. "aku membuang memori suka duka lama............."

dalam inbox.... banyak gila.. msged daripade org aku knal.. x knal.. heheh.. dulu kecik2 aku ske sght main chatting~ sooo aku pon mengenali beberape kawan cyber~ sampai ade yg jadi baik..a de yg macam aku boleh cerita ape2 smua aa.... huih~dlm inbox tu pon banyak jugak bende2 org forward.. yg best2... kawan2 aku yg aku rapat.......memacam aa.... email2 yg aku simpan... da lamaa a... e-mail ni dari aku skola... adehhhh..

tapi nk buat macam mana... mungkin aku takda rezeki nk menyimpannya dan membaca di masa depan... tapi.. AKU MENYESAL membukak internet diwaktu mengantuk~ hmmmmm... what 2 do.. kebanyakkan orang yg sent e-mail dkt aku pon.. ade yg aku da xknal.. ade yg aku tak pernah knal.. ade yg aku bwat-bwat tak knal.. tapi.. bila ku pikir-pikir... macam sedey plak... ish~

sekarang ni.. mane ade orang nk main hantar e-mail macam dulu... time aku skola-skola... around darjah 6 sampai form 3... rajin org menghantar email.... but since adenye friendster.. myspace...now ni da ade ape2 tah lagi..semuanya hanya tinggal kenangan... itu yg aku macam rindu... skarang e-mail yg dterima.. smua friendster update... birthday reminder...tah pape je lagi.. borink...haih!

sekarang... terpaksalaa aku meneruskan kehidupan tanpa dapat mengingati masa lampau dimana aku pernah bermsg2 mengunakan e-mail... WAAAaaaaAAaaAAaaa.....

No comments: