Saturday, July 26, 2008

minggu ke-3 emo side...


hmmm ntah knape minngu ke 3...sepi..sunyi... aku tak paham... knape tah aku minggu ni.. buat smua bende xkna... end up not that well.. n macam penat je.....

pegi class mengantuk jee rase.. nk tido susah... nk makan xda mood... nk borak macam xbest.. nk kacau org pon malas.... ntah knape.... rase macam nk duduk diam2 je...... tapi sebab layankan kawan2... aku bwatbwat laa okie... since i knw that im a gud pretender... n i know that i can always fake it whenever i wanted to....

start dgn charger tertinggal... dah menyusahkan dan merungsingkan kepala... nk pikir pinjam enpon org plak tu...dahla pinjam enpon rosak.. sakit hati sama charger n battery yang menyedihkan.... hmm.. malang....

this week relation aku dgn "dia" pon down je... ntahla... since im not stable .. the phone is making things worse.. maybe... soo ppl all around menjadi mangsa.... kna maki je.... n i knw its not right but aku abaikan janji aku puas... n thats y la kurang melayan org sght..... n dia pon termasok skali.. huish....aku pon dah tak paham ape yang aku tgh buat.. aku taktahu ape yang aku nak dah.. macam hmmmmmmmmmmmmmmm.. maybe that this week i really think that i need sumone here wit me hmmm..

selain itu...sponsorship... ntah.. perkembangan macam kuncup je tak kembang2.. haih... tu pon menstresskan keadaan... hope nx week bertambah okieaaaa...

kna ceramah dgn Lect. pasal pegi vietnam.. macam kesian plak aku rase...... haih.. mmg betul dia penat betul kerja... tgk pon tau.... tapi its not sorang punye salah... nk bwat macam mane...

tapi tu la... minggu ni.... awan macam mendung je bagi aku.... tambah2 melayan lagu slow n bwat makan hati je.... haih~

mengharap agar walaupun kabus gelap, masih terpancar sinar cahaya yang terang untuk membantu ku dalam meneruskan perjalanan.....

(pic taken by me on the way back from Tioman Island)

1 comment:

paCat said...

ko br skit..aku ngn msalah melaka, penang,senawang, ditmbah lg yg lain..hahahaha, ko xpuas ati? tumbuk bntal beb..!! emo tu bagus, tp jgn salu..nnt ko jd cm aku..hipokrit bwat2 happy dpan org..sebaliknyer?