Thursday, August 28, 2008

Rugby MRSM??

semalam.... suddenly i got msg from sumone telling me that ade game....menentang MRSM ALOR GAJAH.. hehhe soo memikirkan Ramadhan yang semakin dekat. dan aku akan sangap bermain selama sebulan sebab xda budak nak main... aku pon lantas bersetuju bermain.... hehe after 2 weeks resting dirumah sebab ankle sakit.. n yet still xelok2 pon... main jugak~ hahaha.. pegi naik motor dari Bandar bersama "getah" tuan punya motor... mengambil masa 25 min kot... dengan lajunya... sampai....... UiTM Lendu... sampai2 xda org.... aku pon PANIC.. amboi... aku kna tipu ke???

Rupe-rupenye diorang main dkt MRSM tu.... aku pon terus.... Melalui Kg. PA'abas... ntah camtu kot ejaan dia... n menmgambil masa 5-10 min je... sampai... hehhee teruja lebih aku... sampai2 tros parking.. nampak org2 tgh traning swing2... lari2.... terkinja2 di tengah padang~

aku bersiap terus berlari turun.... bersemangat untuk bermain... TGK TEPI.. Jersi yang disediakan JERSI KUIH LAPIS... color meriah gile... macam pelangi taklawa...hahhaha lengan panjang plak tu!! adoi... menyampah...

aku pon bermain..... UiTM MAIN BERTERABUR GILE.... sebab perception diorang macam lawan budak2 skola... soo macam budget best.. adoi.... siap bergadoh2... n macam main jahat.. hehe.... kesian aku tgk.. dahla lawan bebudak.. kitorang pon jadi main macam bebudak.... soo aku pon macam xda mood sght laa nk main... but yet i managed 2 buat 1 TRY! heheh the only try for UiTm n UiTM melaka kalah dgn mrsm.... aku pon xkesah sght kalah.. aslong as aku main okie... n im not the one yang bersalah... dengan takda training.... aku pon malas nk pikir ape2.. tapi pelik jgk bile petang petang bebudak ni main dkt padang aku tgk.. laju2 gempak2.. amboi.. takkan lawan dgn bebudak pon goyang... skill tross ilang.... maybe aku rase sebab bile main tackle baru laa datang cuak tu kot.. ntahla...hehhe tu la.... Besar x bermakna besar.. Kecik Tak bermakna lemah.... kulit sama hati siapa tahu... badan mungkin besar hati mungkin tidak...

tu la kami KALAH......!!!!!

No comments: