Thursday, September 4, 2008

terawikh tranquerah

selepas presentation yang tah pape.. n few incident membengangkan melanda diriku ini.... aku,saleh,wan n nandos pergilah makan.... dkt KEDAI ASAM PEDAS!! sedap betul.. haih... teringat aritu balik rumah n ade kenduri.. makan sedap.. dkt rumah makan sedap.. haih.. dkt sini.. makan smua ala2 kadar je... xpe2 nak bwat macam mane.... ZAASSssssSssSsT.. makan sudah...

so.. we all plan nk pegi smayang dkt tranquerah our fav place!! hehe.. imam yang bersuare sedap.. macam ade bingit2 dkt telinga tu.. sedap!.. hehe... smuanya pacam org muda2. aku kagum jugak... they been paid 2 do what Muslim suppose 2 do.. haih.. macam aku ni.. LARAAA je la... hhaih... untung betul aku pikirkan bile tgk diorang smua... BUAT PAHALA PON DAPAT BAYARAN.... hmmm...

waktu tgh sembahyang... lama for 1 rakaat tu nak abis.... sebab baca dari Al-Quran.. soo.. bila abis 2 rakaat terawikh.. aku tgk depan aku .. ade pakcik ke abg camtu la.... sembahyang duduk... HAA... Start la aku pikir.."kan best dulu aku smayang duduk.. sure tak penat" haish!! aku ni ape la.. Nak Sakit Balik?? adoi.. harap tak la.. tapi tu la... Iman tak kuat.. asik nak kemudahan...

ingatkan aku je merapek2 macam tu... tapi yang lagi 2 ketul tu pon same je!! hehe.. "aku rasa macam dah smayang banyak beberape belas rakaat' heh.. mentang2 baca al-Quran tu laa lama.. terasa macam tu la...BETUL-BETUL x FOCUS!!! n ade plak yang cakap... "GiGih diorang bwat 20 rakaat eh!! aku bwat 8 je dah tak larat" hmmmm struggle tu kami nk smayang 8... then aku pun cakap "tatau aaa mane setan yang ade lagi nie!!" heheh kami gelak2 sambil jaalan cukup...

Aku just hope that i'll improve this side of me atleast ! haih...

1 comment:

paCat said...

Tarawih ke tawarih?