Friday, October 17, 2008

insiden hari Jumaat!

Junior!!! teriakkan bebudak kecik sewaktu Junior membuat wekang(dikenali dengan mengangkat tayar belakang) basikal ditengah2 jalan sewaktu melintas tanpa menoleh kiri dan kanan... pin pin!!!!(bunyi horn motosikal yang mengelak dalam kekelamkabutan!)

junior terselamat daripada kemalangan dengan gembiranya...dia mengangkat tangan tanda berjaya melintas... sambiil itu... kawan-kawanya yang lain "wahh bapak dia...dia wekang tengah jalan tu" semua kawan2nya bermuka kagum!! akhirnya junior menjadi Hero setempat!!

itulah perkara yang berlaku sewaktu aku berjalan kaki sejauh beberapa ratus meter ataupun 1kilometer barangkali daripada tranquerah mosque ke Orchad Square...akibat daripada tayar motor ZAM KEKENG yang bocor sewaktu diletakkan didepan Masjid.... berpeluh2 aku cuba menahan terik matahari sewaktu berjalan seorang diri...zam meneruskan juga menaiki motor bagi menghantar ke kedai tayar... namun demi untuk mencapai matlamat KIPAS DI RUMAH!! aku pun meneruskan juga dalam berpeluh2.... mungkin ini mungkin akibat daripada LARrA di rumah.. sampai2 masjid org dah start sembahyang~!! haih!!minggu depan AKU AKAN PAKSA SEMUA PEGI LEBIH AWAL!!

No comments: