Monday, October 13, 2008

SENIN 13.10.2008

AYED PMR...risau plak aku jadinye.. duduk dekat class macam tak selesa..... sebab ape.... sebab aku takot dia masok class bawah2 nanti joint2 budak2 yang tah pape yang bermasalah.. yang aku tak gemar.. selalunye sure nanti dia malas belajar..... lagi aku risau nanti dia masok class yang dia tak minat nk blaja n xdapat nak jadi ape yang dia cite2kan.... "ITE MINAT YANG MACAM KERETA2.. CIPTE2" adoimak.. ite ite... heheh dah besar dah budak ni. dulu selalu aku blasah jee.. sebab dia kecik!! haha dah amik PMR dah budak ni... GOOD LUCK AYED.. sorry that aku mmg selalu ajar hang secara marah2 or kurang mengajar tanpa mengunakan pensil dan lebih kepada menggunakan tanngan! heh.. xpe2 aku tau hang dah cube sebaik mungkin!

lagi harini.. aku rindu sght nak balik rumah... HOMESICK?? nope.. after bace blog angah pasal adik beradik... adoi... sedih plak aku jadinye... hmmmm nak bwat macam mane.. haih... ditambah mereka seronok2 dekat rumah lagi.. haih.... menjeleskan! xpe2 semua ade tanggungjawab masing2... ade rezeki nanti balik la.. hmmmmmmmm...

3 comments:

shieda said...

if got time blk la..aten kan blk nxt wk...leh kita layan redbox lg..hahaha..
p/s:cuba2 la buang word verification ni..nyemak je..

Miss Zahidah Zakaria said...

u homesick?
kcian
im homesick too
=(

Ahmad Bo said...

bukan homesick.. saye asik diluar rumah je pon!! hehehe.. nee sumtime we just miss it!