Saturday, January 3, 2009

Loan dah masok...!!!

hari Khamis.... " bo ptptn dah masok!!!" (kata-kata gembira seorang kawan) then few days after that plak... "jom camwhore"(seorang budak girang membeli camera) ade jugak "kitorang dekat Nandos ni makan.. jomla datang"(sekawan bergembira) tak kurang juga... "aku nak budget dulu duit ni, tengok macam mana... nak beli barang"(antara yang lain)

seronok mendengar... tak kurang juga aku... "beli bag sling baru lah.. nak pakai go kerje... nak beli kasut kulit... hmmBRANDED OUTLET LA carik bajuu selai dua"(hari klua ptptn)

hehhe... lawak bila pikir2 balik... DUSSSSHHHHh.. buang semua angan-angan ke longkang.. heh... OFFICIALLY broke~ duit pitih abis sudah.... bayar saman... ketuk kereta kemik... dan pergi melaka.. selasa... hmmmm LIFE is SO GREAT.. wonderful... disaat mendapat duit.. disaat itu ia disalurkan begitu...

on the bright side... "babah xmarah" cuba dia suruh baikkan je...sendiri.... plus.. nasib baik ada duit tu jugak.. kalo tak sure dah terbiar kemek itu~ hmmmm however.. aku xda rezeki la tu~ hmmm sure ade xkena ni... ntah... aku tgk2 diri ni... hmmmm ape salag aku ade buat... hmmm banyak jgk~ maybe sebabtula this kinda things happened to me... hmmmm

tapi memang aku sadis jugakla mengenangkan duit xmasok2 ni... dahla duit elaun xdapat2... aku pon xtahu nak kata apa... hmmm maybe plan aku nak pergi Singapore May ni pon macam xjadi je... haish...

kadang2 aku cube macam taknak tamak dan pikir2 bende ni dan buat macam hmm takda rezeki.. tuhan bleh amik dan bagi... tapi sebagai manusia... aku sure rasa... KNAPA AKU! hmmm bukan tak sedar untung... xbersyukur... hmm tapi... macam tersepit terhimpit.. dikepit!!!

Nanti dah besar aku kaya... aku nak :
  1. beli bumper cars...soo aku bleh main langgar2 tampa belas...
  2. beli kereta yang keras.. soo bergesek tak kemik...
  3. tapayah amik duit angah nak repair balik kreta
  4. beli slingbag lecok spotif bebanyak... (the main mission wktu pergi b4 accident)
  5. elokkan jalan dkt s.alam... dan buat tempat2 parking yang elok soo orang tak perlu bepaking di tepi2...
  6. paling penting bila aku kaya nanti.. sure aku tak berkira dgn masalah2 kecik macam ni... hmmm dan lebih banyak bersabar....
ps- hari ni.. kak Dha pun emosi sama saya sebab dia puji tapi saya rasa"sarcastic" hmm sorry... tapi tolong jadi KAK DHA... xmo jadi pretender yang bosan tu!! tau tau tau

pss- angah... ang xdarezeki beli bag tu... siap kasik duit bag dkt aku repair kereta.. *wink*wink* hmmm aku kopak duit.. hang kopak lebih... lepasni kita naik bus!!!!

psss- sorry angah.. aku takde la maksud naksakitkan ati ang dlm kereta tu..

shopping boleh je lain kali... semua bende pon sama.... hmmm sabaaa je la.. ade rezeki tak kemana..YEAY!!! terima kasih kerana menghabiskan duit lebih awal dari pacat!! hehe ko kalah this time dgn aku n wan!! heheh.. great!! satu bilik dah abis duit!!! -sigh-

6 comments:

FIDtotheAH said...

ni mesti sbb kita tamak makan subway 2 org je dlm kete... ahahahah...

syndrome of roXstar said...

auto..tp parkin leh gak nk kemek2 keta kn kn?? hehehe..

Hazwan said...

aku sgt best, wahaha. kumpol duet bli d80! wuhuu!

Hazwan said...

btw, aku kena saman rm2000 ye. diulangi RM2000. macam sial.

paCat said...

Asal x 2 juta je ko kna saman skali? asal mahal sgt?

butterfly said...

bo bo.....