Friday, February 6, 2009

kawan aku ajak photoshoot dkt Gunung~

Pian dan Parit(budak sec11)

"JOMLA... kita gie Gunung nuang photoshoot sambil panjat Gunung.... dengan bebudak endurance race dkt Redang lasttime..(mereka pergi )"

jawapan dari aku:

1st- SLR pinjam xnak aku bawak jenjalan

2nd- stakat pakai basic kit je MALAS AKU

3rd- RM30?? heheh aku ni stakat camwhore... dalam kereta pon ok je amik gambar (snap pic sendiri)

Ps- aku xda duit ... Sorry babeH!
pss- BILA ALLOWANCE NAK MASOK NI!!!!!

4 comments:

FIDtotheAH said...

takmo pinjam, sewa pun boleh.. saya kasi...

paCat said...

Aku hensem !!



Sbb tu ko suke amik gmbr aku kn bobo?



eleh, aku tau kjo smpan gmbr aku dlam henset ko, tp ko xtnjuk...ko malu yeeee?




hahahahah ~ statement giler gay siall..!!!

Ahmad Bo said...

angah- haha if nak sewwa.. memang takkan a.. sengkek gile!!!

pacat- hmmm dulu pon aku ingatkan kau GAY.. tapi sejak2 ko asik lepak KJ dgn seseorang terus ebrubah pandagan aku~

Nadzrah said...

bobo!!!
i saw u at kbm yesterday!
very the sombong ye!!
chait!!