Sunday, February 15, 2009

-=Obsesssi ku=-

its been a while since my last update.... whuts up with life.... seems like things are down lately~ heh works~ friends~ sports~ sob3...

sooo lupekan side yang itu since aku sght nak share dgn semua orang~ biala kata ape pon!!!! nak kate aku lemah ke.. jiwa bebunga ke ape ke~ HUH AKU x KESAH~ sooo here's the story goe...

AKU ADDICT HANNAH MONTANNA~

hmmmm suka sght~!! (dgn gaya dafi yang ditiru olih zizan raja lawak).. sebab dia tak macam fake.. or plastic (hahha i dnt belive i say this~) not to mention suara yang serak gitu~ harus la diminati~ n then.. sebab dia ade abang dan kawan yang sangat sengal~ tak sangka aku sanggup klua lambat if tertengok episode dia.. hmm RICCO si penjual sosej yang sangat aku bengang~ haish.. on top of that.. pejaaga dia yang juga aku tak tahan ..GANAS!! plus ceritanya tidaklah memeningkan.. tidak berat dan sebagainya.. unsur2 kekeluargaan dan humor yang senang dipahami.....( saya memang melayan disney kadang kadang~ high school musical la... the mall la... jump in la.. itu la ini la)

terngiang-ngiang Nurul Shuhada (majalah3)

itu juga aku sangat suka~ hmmm speachlesss~ tambah2 lepas menonton majalah 3 ke palastine.. (aku tgk 2 minggu) hmm bayangkan aku tak klua sabtu malam... woah~ waktu dia menangis sebab tgk orang sakit di hospital~ hmmmmm cair...(nasib rumah ada baldi.. penuh baldi itu akibat kecairan aku~) btw aku memang ada syndrome cair tgk orang menangis tanpa kata.. (maknanya tidala meraung2... i think its soo damn cute)....sungguh lembut aku terasa dia.. haish~ suara lemak.. macam boleh dimakan~.. hati lembut.. sojuk ati den(macam dalam tagg aku yang lepas) hmmm plus dia buat kerja yang dia suka.. dan aku juga suka kerja begitu...(bercakap.. berjalan dan mengenal dunia) hmmm peluang ke palestine.. jumpa pejuang hammas... takkan dapat kalau kerja di bangunan 28 tinggkat macam aku... hmmmm

on top of that.. aku tersedih dan sayu waktu tgk wartawan n ustad yang follow trip tu peluk dgn pejuang muda palastine (yang pegang motar n ak semua tu) diorang cakap.. "mungkin lain kali kamu datang.. kami sudah tiada lagi" hmmmmmmmmmmm semangat juang tinggi dan "cita-cita kami mati syahid" hmmmmmmmmmm tak tercapai aku semangat ini~ sayu je aku tgk..... hmmm bebudak kecik jadi anak yatim..... ish.. sangat gigih~ aku pon tak tercapai!!!

9 comments:

Nadzrah said...

alahai bobo...
ati tisu upenyer
ekekeke~~
tapew2..
sensitif itu bagus
hehe

Ahmad Bo said...

jeles!!!!! hehehhe geram geram !!

paCat said...

Bo klu nanges, mmg syahdu..

tp sedeyh2 cmtu, makan ttap makan..kan bobo? kan bobo? kan? kan?


Hahahaha ~

Miss Zahidah Zakaria said...

so bobo,
boycott la
ludah israel ;D

hahaha
bobo pon hati tisu gak
lalala ;D

Anonymous said...

i love miley cyrus jugak!
hehe

Ahmad Bo said...

pacat -... hahah mkn sure tetap makan!! hahaha ko pon sama je.. duit ade xda makan tetap!!! haha

dha - ludah?? i tak reti meludah.. i orangnya sunguh tertib~ heheh

ps- mane ade hati tisu... kan dedey!!! i hati kertas tau! hahaahah

dalam hati ada taman.. but its okie!

dedey.. i love miley lagi banyak dari u love miley cyrus.. n u can never beat that!!!(sambil menyanyi 7 things)

Unknown said...

yaa bobo!i suka hannah montana jgk..dan juga daddynya yg bapak sporting. :P

cat freak said...

sudah lama ku tunggu utk bo mengaku d khalayak ramai yg die minat hannah montanna...

actually bo minat kat miley cyrus... aku tau... huhuhu

aku tau ape bo tgk kat u tube...
miley and mandy show!!!!
hahaha....

Ahmad Bo said...

heheheh jhan jeles!! bia laa!!! hahah nak battle ke weih!! hahahha benci aku!