Monday, March 23, 2009

Semangat- Semangat tahi Ayam??

aku dah lamaa nk start balik..... first time kawan aku Pian membeli guitar Acoustic Santa Cruz 3 tahun lepas kot..... hmmmmm since aku rasa bende itu sangat best!! sambil menjiwang baring atas katil..nyanyi2 buat macam best! lagipun aku muak terlampau banyak masa didepan pc... terlalu banyak masa yang dibasirkan tanpa melakukan apa-apa.. hmmmmm membosankan....!!!

satu waktu dulu.....................

Babah: Jan, nah hadiah hari jadi hang...(this is on my 14 yers old B'day)

Here you are! sebijik gitar kapok kaler kayu!.... hmmmmm.. since that day.. aku pon bermain beriya-iya (rythm je laa since nak melayan perassaaaan..) soo i've learnt chords n all.... after a while.... boleh aaa main.....tetapi keindahan itu lenyap selepas 2 tahun~ "PRAKKKKKKK" hmmmm my friend Muaz selambanya memijak gitar itu ... dan begitulah berakhir cerita gitar dan aku.... berlobang belakang gitar tu.. serius.. yang body diapunya belakang masok kedalam terus.. hmmmphh.. sebab kawan-kawan aku tak marah walau kna tahan telinga dgr syarahan babah..(its happened when i tido rumah dia last time)..............


soo for now.. bagi merialisasikan impian aku... dan menghilangkan bosan tgk pc and all...aku pinjam gitar kengkawan!! dan aku bercita-cita nak angkot satu gitar yang macam ni bile ade duit nanti!!!

ps- Tunggu laa time kerja!! (if theres anyone nak blanje pon saye terima!!)

7 comments:

paCat said...

Ko tu beginner pn blum lepas lg, tp gitar nak champion je..

Tp aku tau, ko pasti hebat bermain instrument itu..


Kt umah kite pun ko da goreng gitar maut nnyee..


hahahaha..

Ahmad Bo said...

aku goreng ayam crispy ade aa dkt umah!! hahaha.. btw.. aku main pon suka2 so bia aaa ako nak yg mantap!! buat display best sikit! hhehehe

tahap starlight xdapat aa!!!

ps- aku dah training lagu jiwang2 omputeh! hehehe layan strumming cukup!! thanks 2 google yg provide semua bende!!

Unknown said...

anda ditag!! :P

FIDtotheAH said...

asal jgn kamu paksa saya nyanyi lagi..dah huh! salah key je kene start balik.. pitam nyah!

shieda said...

hahahaha...
"org nk blanje?"....jeng..jeng..jeng..
dlm mimpi kot...doa byk2..mana tau dpt durian runtuh..blh beli gitar..

Ahmad Bo said...

hahhaa durian runtuh..? banyak bende lain nak dibeli~ heh.. walaupon nak.... it willl not be my priority....

DEE.H said...

im selling yamaha acoustic guitar. c-40.
rm250. first hand..x smpai sebulan beli.
still in good condition..btw, im neno's friend.