Monday, May 25, 2009

sarkas ???

its been a while since my last post~ i've tried few times to update my blog.. TATAPI..Menjadi Penganggur trainee merupakan lebih berat dari yang kusangkakan!! Melayan kawan kawan yang tak pernah puas dgn nafsu serakah untuk melepak merupakan cabaran utama… disamping melayan karenah internet yang slow… Selain itu… aku juga bz menjaga relation ku bersama Facebooker yang lain menambah kerja dan membebani diriku dari Update Blog…

kata kawanku.. “gemuk itu Funny” dimana wanita lebih gemar menjadikan kawan-kawan gemuk mereka sebagai tempat untuk melepas stress… ditumbuk.. dicubit..dipermainkan.. itulah bahan utama kewujudan mereka yg Gumuk didunia ini barangkali… jadiii… “ OPPPPS!!! KAU FUNNY BUT NOT MY TYPE.. TAPi AKU GEMBIRA BERSAMA MU”

Teringat aku lagu ini~
“Hey wanita hatiku telah kau curi dank u rela” (KRU –Oh La La)
tapi aku tahu .. kau takk rela..
tak mengapa!!!

kami sebagai sarkas bagi kamu mengubat kepedihan dan kekurangan diri… mungkin itu tanggapan mereka terhadap orang berbadan besar ini… menjadi playground dimana terdapat gajah bermain bola.. dan harimau berguling ditanah.. dengan ini mungkin memberi jawapan kepada masalah dilanda wanita dan lelaki…

kami juga sarkas dimana menaikkan self esteem bagi yang kurus ataupon yang kekurangan kehidupan (takda life)… tetapi aku pelik…"bagaimana yang besar ini juga pandai memainkan peranan sebagai pelawak dan sarkas… tanpa perlu diajar… yang besar selalunya pandai mengembirakan yang lain…" soo KUDOS to them as they know how to make a world a better place as the rest might has forget how to do so~

Mungkin aku perlu lukis muka dengan senyuman… dimana dalam senyuman terdapat kesedihan yang diselindung.. hmmmm kerana aku sarkas pada mereka dan aku tidak berkongsi perasaan lain kerana yang gemuk hanya FUNNY dan bukan serious…

Mungkin aku hanya sinis… atau aku lebih sarkastik dari sarkas dgn perbualan ku.. mungkin aku tidak bermaksud dgn kata-kata yang dilemparkan oleh aku.. Cuma aku sekadar ber metafora di sini…

All the GUMUK2 Keep Fighting!!!
(walau ada yang sudah lost hope...)

12 comments:

Unknown said...

dengan ini aku melantik dikau sebagai presiden gemuk-gemuk sedunia (PGGS)..hahaha.hidup gemuk!yer.aku pon gemuk..mari kita melaungkan kebanggaan fizikal masing-masing.membuka mata-mata dan mulut-mulut manusia kecil yang sering berkelakuan sinis terhadap kite yang bahagia.

Ahmad Bo said...

hehhe PRESIDENT! (macam joe flizzow tu) hmm okie2... soo kamu sayap kanan ku BOB!! jangan takot! BESAR ITU BEST! hahahha

-sigh-

suka 'uk-uk' said...

haha. besar itu best. mungkin benar.

aku pelik staff kat office kata aku gemuk sebab aku banyak gelak. mana teori yang mereka dapat ni?

tapi,

aku setuju dengan kata-kata kau. senyuman kita diselindungi. dalam hati tiada siapa yang tahu apa yang dirasai.

"your not my type." kata-kata itu OUCH!

teori yang kau katakan ini boleh dikenakan pada dua-dua gender bukan? hehe.

Intan Shaza said...

alorhh,, i nak join leh? leh? plzzz

paCat said...

Aku jadi biro kebajikan !!

Ahmad Bo said...

yup lynda in can go both ways! heheh dont worry!! n OUCH jugak! heheh

Intan! u can always joint! jadi start 2 eat!! love to eat!!! must eat!! dont skip ur lunch!! stop makan biskot!! ehhe

pacat!! ko biro kebajikan?? woah.. selalunye kebajikan kau pon nandos jaga! hahahha takpe2.. kita boleh cuba dan berubah!!

Nadzrah said...

aku nak jd bendahari!!!
haha!

Ahmad Bo said...

bendahari xboleh! sebab takot penyelewangan duit dari perempit wanita!! hahaha.. mane tau kamu mahu beli minyak 2t ke... nak tukar tayar bunga ka.. KAMI PENTINGKAN AYAM!!!

cat freak said...

bo.. u mcm frust jerr... what happen????
did anyone say smthg bad to u??? i understand... org2 ni smue jht bo.. just ignore them...

Nadzrah said...

alaaa..~~ abes tu
sape nak jd bendahari
ceyt!

Anonymous said...

heyy. no woories. cumel what gumokk. cute. i nak bf yang gumokk cuzz cute n beshh nak huggg. ;)

Ahmad Bo said...

HAH!! apakah ini? heheh PASUKAN GEMOK!! KITA DAH ADA YANG SAYANG!!!