Friday, November 6, 2009

telephone!!

faizal : hye, can i talk to "W"
W: ye saya....
Faizal: saya nak sedikit details tentang cik.. erkk.. Puan???
W: ye ade ape yang boleh saya bantu??
Faizal: baiklah, status awak ape ye?? berkahwin ataupun....
W: maksud awak sekarang?? sekarang saye belom berkahwin....
Faizal: sekaranglah.. takkan kejap lagi pulak kak~ hehe(ketawa nak taknak)
W: owh.. kalau kejap lagi saya dah kawin lah.. hehehe (ketawa gembira)
Faizal: erkkkk ape maksud akak ni?? (perasaan ingin tahu)
W: saya tengah bersiap ni nikah petang ni.. sekarang tengah masak-masak...
Faizal: LAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! tahniah la kak... saye telepon sebab akak nak jadi garantor untuk kakak...
W: hehehehe takpe... ade ape-ape lagi yang boleh saya bantu??
blablablabla.....(conv. berlalalu)
FINAL WORDS: TErimakasih kak dan selamatlah bernikah petang ni~
Hmmmmmm hari bahagia akak tu dah datang sedang aku stress melakukan kerja-kerja ini... what a life... I can even feeel the happiness from the voice!! cheh.. TERUS BEKERJA!!

No comments: