Wednesday, July 7, 2010

Cerita Bola

Comel je aku tengok Sotong Bola! budget bleh predict sape menang sape kalah.... pergh.. jadi sotong pon lebeh femes dari jadi manusia skarang ni kan... padehal sotong tu tak knal pon Podoski, Klose,Swhinestyger, tak kenal VALDES tak kenal Casilas Tak Knal Villa Tak kenal Toress dan Puyol.. selambe badak je dia choose Spain (walaupon dia ni sotong budget jadi badak sebab dia selamba badak). Memangla aku pon suka Spain... but aku punye rasa berat dkt Germany as tho aku just hope a good game from both teams.

aku choose gamba bawah ni sebab aku tak kesah sgt laa if sotong ni choose Germany over England since aku mmg comfirm dia tak knal Rooney,Barry, James & Lampard! plus Englad mmg since start pon tak boleh pergi jauh seperti yang aku selalu cakap! hehe


FAKTA BOLA KENAPA ARGENTINA & ENGLAD TAK MASOK FINAL!
  • Lampard memang tak menyinar dekat Worldcup sebab dia sebok dengan Astro sampai takde mase nak main bola! IN HD!

  • Messi tak score bola sebab dia dok bz mintak belas kasihan! pourfamour!! nak tgk tv pon pegi umah melayu! apada! hish!

Lagi cerit pasal bola... punye laa comel, aku saje kirim baju dkt kawan aku yang ke Kelantan sebaba de kerja untuk beli jersey untuk aku.... excited laa atleast ade jersey 1 ketul kenangan worldcup.. walaupon ciplak.. hahah yang bestnye pasal jersey tu ialah team tu kalah dkt round1 n aku yakin maybe dalam bulan depan baru aku dapat jersey tu since both of us bz nak berjumpe... hahah by that time.. bola pon dah abis! hahahahhaha sooo buat baju pusing2 jalan2 sudah!

Lagi cerita pasal bola... aku tau kebanyakkan orang pon macam aku.. KITA TAK TGK PON BOLA PUKUL 2.30am tu toksah aa nak kata TEGAR SGT! as result.. aku bangun subuh~( thanks mak selalu kejut!) soo bile bangun.. jam baru dkt pukul 6am. things i did just pegi dkt tv tgk highlight! soo takkan terlepas serangan pantas/tuntas dan segala goal bagi game itu! jadi bila sampai office ataupon melepak bersama kawan-kawan... AKU BOLEH AA SEMBANG KENCANG macam ade time bola tu!!! heheh cerita bersemangat! yang lain suare lemah jee SAPE SUURUH KORANG STAY TGH MALAM! kan BESOK NAK KERJA! apekesengal.. heheh suke atie korang la asal bahagia!

ps-time tgh tengok bola... aku paling happy time camera zoom dkt fan! pergh awek2 memang terbaik! kalau aku dkt stadium sure aku jadikan vuvuzela tu nak buat teropon dari membingitkan keadaan!! yeay! ataupon since semua hot sgt aku jadikan vuvuzela sebagai COVERLINE! hahaha senang je brader ni, malas nak pegang vuvuzela HAMIK KAU!

No comments: