Monday, August 30, 2010

jauh dari cintamu ...

dalam demam2 ni ape lagi.. golek layan movie, SUBHANALLAH! untuk kali ke berapa kali aku menonton teros cerita AYAT-AYAT CINTA... aku tak tipu.. memang aku cepat tersentuh dengan ke-agungan manusia yang melakukan hidupnya dengan jalan Allah.. sebab masih jauh lagi aku untuk sampai ke sana....

Tersentuh aku melihatkan pengorbanan Aisyah.. Insyallah.. PAYUNG EMAS, Bidadari SYurga...



sebab layan sangat cerita ayat2 cinta ni... dengan insafnya aku pon tros melayan Ketika cinta bertasbih part yang bagi aku yang sungguh memberi kesan dalam diri aku stiap kali tgk



Seriously... memang aku selalu terbabas.... Alhamdulillah cerita macam ni selalu buat aku macam.. dekat je dengan tuhan.. buat aku rasa KECIKNYA diri.. buat aku rasa damai dengan Islam.... Walau jauh lagi.. aku akan cuba...! Insyallah

ps- Kepada sahabat yang akan berkahwin, yang akan bertunang dan yang masih mencari... Insyallah kalau ini pilihan kita... pasti mendapat perlindungannya!

2 comments:

FIDtotheAH said...

untuk tgk clip selama 1.15 minit pertama dah boleh buat aku nangis.. kita mmg mcm ni kan.. aku doakan kau dapat bidadari untuk syurga kau.. moga dia boleh mendamaikan, moga dia mampu jadi penyejuk.. moga dia melengkapkan.. dengan izin Allah.. ini je jugak yg aku pegang insyaAllah.. walau mungkin jauh sekali ciri bidadari syurga tu.. tapi aku yakin.. jalan kita.. kalau betul kiblatnya.. takkan Allah hampakan.. stay strong.. inyaAllah.. amin :)

Unknown said...

siyes,
first time tengok cite nie mcm x rasa ape sgt lar even my sis akte cite nie best.
tapi bile tengok kali kedua,
satu orang..
nanges siap..
sedih.
rasa macam berdosa +kecik je.
alhamdulillah,
citer mcm nie la yang patut slalu tayang kat tivi bukan citer2 mcm realiti life..