Thursday, May 29, 2008

BIG MAC CHANT last day~

Two All Beef Patties
Special Sauce, Lettuce,
Cheese, Pickles, Onions
On a Sesame Seed Bun

Harini…. 28th june… last day nk tuka cupon macd n 2 get the cupon yg tuka dapat big mac~ soo as always.. Parit 'si angkara'.. datang untuk ajak aku go claim bende tu~ tetapi eddie yg sedang kesangapan pon ade skali.. xpasal2.. nk joint sebab dia off arini.. n soOoO the story goess…..

Parit..“kita pegi macd sec3 je la…”… aku balas…“aku xda kereta laa babe… lu aaa! aku ingat bawak kereta..” eddie seraya berkata… “naik moto sudey” VROOoOooOM.. kami merempit ke sect3..(its funny when ade 2 org badan besar atas moto yg same… tambah2 tgk bayangan dkt cermin kereta org yg kami potong) nk bwat macam mane.. parit bawak scoot lemau

Masok enterance…aku..(didalam hati) “alamat counter xbukak sure sebab takda cupon” zassttt… coverline ke toilet cuci muke… lantas ke luar… mencari 2 mangkuk dua ekor diluar… “eii babe… xda counter aa… kita pegi sect9 aa” eddie “jauh sial.. xmo aa…” parit “ kita pegi kompleks…situ low profile sikit” VROOOooOOMMM…

Sampai di kompleks… parking dkt Tasik.. heheh saving… xpayah baya… sooo kami berlari2 keanakkan nk redeem!! Soo… sampai dpn macd.. Parit “ alamak.. dkt luar aa counter dia.. macam mane ni.. malu aaa” … aku “macam counter zakat aa babe!!” hahahhahaha tanpe segan silu.. aku masok dalam… tanye dkt counter order… rupenye dkt dalam…. Hehehhe nasib baik.. sebab manager tu malas kot dkt lua…

Parit.. “ ko tlg aa aku.. nanti xdapat macam mane…” ..aku membalaas “hahahha nasib laa lu.. if xdapat.. yg second aku tlg cakapkan”… tetapi rupenye parit berjaya..!! walaupon muke dia mmg pucat n panic waktu tgh cakap…. n as always Eddie duduk diam..sambil memancing nk MINTAK AKU SATU CUPON YG dah siaP~(memule eddie bising nk pegi hakim sght sebab ada ayam best.. dah dapat cupon dari aku diam terus~!)

Sooo it’s a happy ending for 3 of us.. since smua dapat makan… plus.. brader tu salah siap kasik lebey satu…. N kami diam je xbwat port!! Soo kami dapat extra 1.. hehhaha… along the way.. chut sampai waktu kami makan.. dia menggelakkan pasukan saving kami yg diketuai parit sebab mmg pakai cupon…nk makan.. sebab xnak baya… pastu minum air boleh refill.. soo beli medium je….1 plak tu kongsi 4 org… Haih~….WHAT A DAY!

Next stop “RUMAH MAK MELUR MENGANGKAT MEJA~” OFF!!!

1 comment:

Anonymous said...

huhu~

tP 10s 2 abaH..cos u da Bg i couPoN bIG maC freE..
2 lg kn kn..mGembIraKan..lalala~