Monday, May 26, 2008

hari sabtu ku (Futsal utara selatan)

aku bukan dari kalangan mereka... cuma aku membantu kengkawan yg kekurangan org...

Hari yg sungguh memenatkan.... dimaki... smua bende tak puas atie n all.. for ur info.. i dont even knw how 2 be a reff.... saya ikot je ape yg diorang kata betul n salah...(penganjur) soo ppl still blame aku.. adeh2.. hehehe

even the tournement is "close" tournement.. yet still ada dekat 89 teams bermain.. adoi.. ramainya... hehe dragonfly...carlosfamili... antara yg ramai2 skali joint tournement.. cukup laa dari utara sampai selatan.. heh tapi Kelantan xda la.. hehe ntah knape...

its all start sebab member aku sorang ni.. cakap "xda org aaa.. ko bleh tolong tak?" aku pon melayan.... hehe tapi.. time meeting ramai benor yg ade.. aku plak naik malas... tapi dah alang alang janji.. layankan je la... hehhe

start pada pukul 8 dah gerak ni.. siap sesat... heh.. tah kemane2 tah.. last2 jumpe.... sng je.. cuma kami tersalah masok simpang~.. tapi takpe nk bwat macam mane.... dah jarang main futsal laa katekan~!! sampai2 je dah siap kemas... tgh briefing... hehe aku bwat dekk je dkt area tu... makan.. borak borak.... last2 at 1230 start...

things i "DID"during the tournement n dipertikaikan:

"oit.. mane ade keeper baling bola kire goal??" heh mane aku tau... aku ikot je.. aku dah tanye brader2 dkt lua cakap kite stick rules macam tu... soo not my fault.. so depa sambung "kalo macam ni baik main bola baling"

"penalty reff" hehe play on!!! (kengkadang korang ni gaya lebey..)

"fault FAULT fault~!! oit nk tgu sampai patah kaki ke?" heh takkan aaa asik nk blow je wistle.. bosan jgk...

"knape kalah mati ni.. kita main 7 min straight..ade team yg x macamtu" for ur info.. si mamat sorang ni salah info.. dia sorang je bwat 5-1-5 time kalah mati....

"knape ade padang tu... siap 2 reff?" sebab padang tu... yg main... brader2 abg2 n otai2 katanya.. hehehe.. aku pon x bwat port sght~

ape2 pon.. its all ended at 7++ n we off home at 2030... mmg penat... cuma dapat rm30 n makian yg berltali arus... hahhaa.. aku mmg ade "tahan maki" n if anything gt worse pon ramai org dkt lua... soooo .. bwat bodoo je..

kononnye nk gi makan dkt Klang... dkt muara laa dkt Bagan aa dgn smua2 penganjur tu.. tapi... waktu balik je.. "jawe" tido..."kambing asik tanye aku.. hehe.... aku amik kesimpulan makan nasi putih sambal udang mak masak.. TIDO SUDAH!!! hehe off the day... mmg penat macam aram! ZZzzzZZzzzZzzZZ..

2 comments:

shieda said...

wei!!! aku la masak sambal udang...apa la..kecik ati akakkk..hihihi

Mr Yan said...

rileks2 pengalaman la tuh...bebudak ni memang poyo je lebih..tapi dapat kenal2 dengan orang2 yang baik gak kan (macam aku) hehe...-budak yang jaga "hailer" kat padang ko masa grouping-