Tuesday, September 30, 2008

bile shopping raya...

bile raya... aku teringat

dulu... time aku form 2-4 aku selalu membazir2 duit membeli banyak bende!! tah hengat2 shopping baju t-shirt..slua jeans.. kasut.. adoimak.. bile pikir.. HIPHOP gile... hehehe .. lawak lawak... dengan cap... bile nak beli baju melayu.. sure beli paling murah.... destinasi membeli pastilah Sg.Wang... haih.. aku selalu pegi dgn pian dan beberape ketul budak lagi.... aku mmg selalu pegi kl dgn pian dulu time kecik2 ni... hehe.. kire macam partner in crime jgk aa... sebab dia ni senang sikit aku nak cerita... sebab dia layankan! push je sikit!!! JALAN!! hhehehe.. takpun.. selalu pegi shopping dengan pasukan 11-2... hehe campuran parit budak sec11 and eddie sec2.. hehe sengal bebudak 2 ekor ni... time buka.. kengkadang air dah surut sikit!! TAK PUASE!! hehehe... membengangkan betul! itu time aku selalu klua... mereka 3 ekor slalu masok A-list hehe... sebab mereka tak banyak cakap n komen! pastu dulu aku shopping siap lepak dekat kedai2 arab tepi Shisha tu... haih.. time2 ni pakai public transport tu!!! time2 n.. kengkadang aku pegi jalan shopping beberape kali~ adoi... macam rombongan tu..heheh.. maklumlah kengkawan kan ramai... tak ajak nanti banyak bunyik.. cerite memacam.. soo layankan je cukup~ xpayah nk buat pot~

lepastu.. aku selalu plak shopping sampai tido hotel. time ni... dengan pasukan mak melur pulak... ade chut... dzul... katek.. hehe..bertahun2 jugak... kami start dengan hotel kokak depan sg wang! haih.. pancung2 relex dkt kl.. tak payah nk rush2 balik.. siap bleh layan live band... hehe... memula dkt hotel sebelah2 Quiksilver.... then kami pernah di Royale Bintang Hotel.. Then.. Berjaya Time Square Hotel.. hmmm.. time ni da ade kereta... siap buka dekat ampang la.. itu aaa ini la... time shopping raye ni... kami buat massage kaki... lukis gamba dekat tepi jalan.. hehe ade lagi gambar aku jadi katun~ dngan cap senget.. slua 3suku... dengan AirForce.. hehe.. lawak2... tapi time ni shopping macam macam aa... babah pon selalu kasik duit banyak.. hehe.. meriah...

selain tu... malam raya.. selalunye lepas takbir... sure aku teringat aktiviti tahunan.. JALAN T.A.R.. danau kota la... Downtown la... Uptown PJ la.. haih... memang sebenarnye nak berjalan2 je... tapi sebab aku mmg ske tgk last2 minit punye shopping sebab murah... kalau ade sesape plan jenjalan malam raya ...aku sure ade dalam list... kereta mangsa.. selalunye kereta BAI.. kereta Pian.. ataupun Kereta parit... nak suruh kereta lain.. bebudak selalu Sep... n kereta budak 3 org ni slalunye mmg SEP minyak! haih... aku ingat lagi aku siap beli baju melayu Hitam untuk Konvo DIPLOMA malam raya dulu..

walau banyak kali raya aku lalu.. tapi setiap kali raya... bende bende ni macam aku selalu ingat~ macam baru taun lepas je aku buat... lepak sg wang shisha... tido hotel n jalan malam raya... hmmm padehal tak pernah sure taun bile.. hmm.. maybe sebab bile time2 buat bende2 tu aku bebetul having great time kot~ since yang time lain2 tu macam rush2 n preassure.. ntah..
tapi yang pasti.. bile nak dekat dengan hari raye... sure aku teringat bende2 tu.. haih..

No comments: