Monday, October 6, 2008

balik ke Rumah before raya

setelah puas berhempas-hempas... akhirnya.. berjaya juga aku membalikan diri ke rumah.. itupun lepas struggle membeli ticket DELIMA ekspress.. haih.. naik bus dengan nandos!! heheh.. mangsa ku! sooo aku pon xcited nak balik.. siap pakai baju melayu pegi class Law pagi tu! hehehe.. soo then the journey begins...

pukul 230ptg saleh pon antar la aku n nandos si penghulu ke M.central.. hehe teruja gila muka kami!! menantikan bus... awal sejam tu.. punye lah lama tak balik!! hehe usaha2.. tunggu bus dekat depan stesen delima tu! woah! heheh soo dalam pukul 330 tepat.. kami pon naik bus... bertahan pulak tu xnak tido!! hahaha lawak betul. dua2 plak mate dah kuyu tapi mulut tak stop2 bercakap!! hehehe... atlast... ZZzzzZZzzZZzZZZzzz... heheheh
sedar2 dah sampai dekat area nk masok k.l aku xcited terlebih!! hehehe.. satlagi... nampak BUKIT JALIL???? haih.. bukan pudu ke.. bus memasuki simpang PUSAT SUKAN NEGARA.. adoi!! jam plak kepala aku... tapi try to think positive... xkanla pegi bukit jalil~ heheheh... after while... nampak enterance.. hahha lawak2... kna laa plak aku naik STAR!!! haih.. nandos.." AKU FIRST TIME SAMPAI SINI" hahahhaha lawak.. muke kagum gile... lalalalalala... ske ati laa nandos.... aku pon meng"UP" dia xabis2... sooo kami membeli ticket.... lalu menunggu train!! hehehe... banyak incident berlaku disana... heheh aku gemar betul dengan bag satu minah dekat Bukit Jalil tu. heheh beruang petak2.. bebudak skarang ni trend memacam.. hehe lawak au tgk.. dalam train, nandos confident gile!!! ANGKAT TANGAN PEGANG PENYANGKUT TANGAN!! hahah.. aroma therapy!! aku pon dengan semaknye.. bwat dekk.. tapi awek2 keliling perasan aa aku dok snap pic... dok melayan nandos...dan kutuk aroma!! hahaha... nandos dgn biase membuat muke jujur..!! hahaha.... awek 2 orang dekat dgn kitorang memang menarik!! hehe ni terasa nak jadi rempit~ tapi aku gagahkan juga.... buat2 macam abang dah dewasa... soo taknak aa berkecah!! hehehe tapi memang comel.... haih!!!!.. kenape laa macam tu plak dugaannya... timing x kena... hehhehe... tgh berpeluh2 melekit.. boxer tok sah pikir laa!!.. x market!!! xpe.. aku usha2 nampak macam budak2 sght soo ABAIKAN!! tapi aku dengar.. nandos jadi stalker amik gamba!!! heheheh TTTTTAAaaAaAARRrrRROOooWWWWK punye budak!!
soo lepas sampai Masjid jamek! aku pun berjalan kaki... sampai c.m.. planning nk buka k.l tapi aku tgk jam 620ptg.. macam sempat.. aku ambil keputusan.. beli 100PLUS.. tunggu bus... then bus tros sampai.. n as i xpected... mmg sure aku buka dalam bus... Thanks to my S.Erikson yang ber radio! soo aku mendengar azan disitu.. GuLP GulP! sedap betul air 100plus!! nyum2... sampai rumah dalam 740mlm.. trus aku sembahyang n struggle makan!!!!! lalalala cukup setakat kenyang tersandar dan tidak berterawikh aku malam itu!! heehehhe...

5 comments:

Unknown said...

haha muke nandos lawak! :P

Unknown said...

haha muke nandos lawak!!

paCat said...

da abes raya br mau citer time nk blk raya ka? aiyakk ~ hahaha..!!

nAndOsDorChArD said...

ala...at least bobo nak sharekan cite2nye.. :P

paCat said...

dari berahsia sengih sensorang dalam bilik smbil pegang henpon dan badan menghala ke arah bangunan JAYAMUDA ~ ya betul ckp ko tu nandos..hahaha..!!