Thursday, September 25, 2008

new shoes??


sudah kopak!!! kna beli baru!! mari kite bercerita pasal kasut:
aku mmg jarang beli kasut.. in fact, aku slalu beli kasut 2nd hand je... since incidently aku akan mendapat kasut tercampak dari kengkawan... dulu.. time skola.. beli kasut mahal2.. satgie sebab cara berjalan yang melampaui batas... setiap 1tahun sure kna beli baru.... haish... antara kasut yang free.....
-chigon punye adidas
-everlast saleh~
-ronggeng punye kasut (incidently sebab nak go melayan event sumwhere at Heritage area)
soo endup.. lepas aku pakai...diorang kata xmau... then ade yang aku baya.. ade yang aku dapat free.. heheh... tapi kasut ni mmg aku suke betul.... haish... sayang betulla kasut yang cekelat ini... dulu aku giv up beli kasut mahal2.. soo beli plak kasut imitation. then giv up jugak sebab lebih cepat hancur... soo aku beli converse .... haih..pon hancor jgk... reason knape kasut itu hancur..
SEBAB TARIKKAN GRAVITY TERLALU KUAT DIHASILKAN DARI TARIKKAN BUMI DARI PEMBERAT BADAN.... HAISH!! BENCI.. aku beli kasut sure haus beli haus... kalau kawan2 aku yang ramai2 tu sure x haus2...(excluding eddie,Muaz dan seangkatan) hehehe
kesimpulan dari bende2 ini ialah.. sekarang terpaksalah aku nak kna beli kasut baru... haish... btw... thanks 2 ronggeng... i LOV U!! thanks fer that shoew yang aku dah hancurkan!! yeay!! now kna search carik new shoes!!! USHA2 Adidas...Nike?? Lacoste?? erkk USHA DULU SUDAH.. tahtah babah bagi duit takat2 beli j-king je!!! IEEEYEEK!!

7 comments:

paCat said...

Quiksilver aku tu ko tamau? Hahahahaha..!! Mahal tuh..!!

Ahmad Bo said...

hahahaha sengal~!!! ko pon xpakai~!!!

Unknown said...

aih..kasot sape nie?mcm budak dajah3 je...

Ahmad Bo said...

erks!!!!melampau!

FIDtotheAH said...

babah dah buat pengumuman budget raya.. so far check nama ko tade pun dlm list.. hmmmm

shieda said...

"slipar kayak jepang"...
ingat x ayat sapa ni?
ini je yg sesssssssuaiii utk org yg ganaz pakai kasut...

Ahmad Bo said...

tu ayat kak cik!! hehehe dkt kedai makan waktu dkt bandung! hahahaha