Thursday, September 25, 2008

seminar SSM

last saturday... IB part5 telah mengadakan seminar bersama Suruhanjaya Syarikat Malaysia. huhu... this event is one of our course work for Issue. adoii.. aku jadi EMCEE?? huhuhu.. its all started during the meeting~ Saleh xnak jadi... n yet they has pointed out my name.. dan macam biase.."saya xkesah"

sooo the preparation was quite last min... waktu rehersal tu baru smua perasan yang itu kurang... ini kurang.... adoi... lucky us hav those HEP members such as Joe n all... heheheh soo they helped us alot during that critical time!!! hehe merapek betul... itu salah ini salah.. ayat itu salah ayat ini salah.. adeh!! pening aku... IM not gud at formal kinda thinggy! huhu soo aku layankan je.. its all for my MARKS in this subject! adoiyyay!!

kelangkabutan tak dicampur lagi dgn JANJI2 yang tidak ditepati.. PUKUL 3PM... huhu.. aku tercongok bersama Orchadians but yang lain xsampai2 lagi!! adeh.. after while... dlm 30 mins.. baru smua sampai.. MENYAMPAH!! and this kelembapan berlaku lagi malamnya~ haih.. pukul 8lebey?? aku terpacak sampai pukul 9++ tak sampai.... adoii.. siap aku bleh layan tarian budak2 tesl.. haih... membengangkan!!aku siap sempat mengambil gambar2 mereka melakukan tarian.. adoimak!! susah betul.. kalo aku sure dah tercabut lutut kaedahnye!! haish... siap instructure dia susah betul bagi.. tertungging2 aku tengok!! kalau aku give up lepak subaidah sudah!!!!

"Saya taknak formal sght..." kata Pengarah SSM ... Tibe-Tibe Dia masok..... usha2 laptop n all... erk.... aku terpikir... camne nk "MENGUMUMKAN KETIBAAN PENGARAH SSM Yang DIIRINGI...blablabla.." heh.. terpanic aku kejap! tapi.. mantain cool~! aku terus jumpe puan tanye pe cerite... satgie... dia relex.. kita umum Pengarah Kampus cukup~ huhu.. ucapan dimulakan dgn PANTUN~ huhuhu.. xtahan.. aku berpantun plak adehh~

hehe.. the even agak kelangkabut.. but yet i can call it success since abis dgn xda kecederaan.. huhu.. tapi there's few incident dalam tu yang agak x menarik dan tidak sepatutnya berlaku.. haih.. only sape2 yang pegi je tau laa kot~ what too do.. layankan je cukup~! abis jee.. aku terus balik n tido!!!!!!!! zzzZZzZZZZzzz... PEnat Weih!

3 comments:

paCat said...

best tido weh kt surau..best giler..!!

Ahmad Bo said...

siot.. hahaha

FIDtotheAH said...

beb.. baru aku ingat.. masa kat itm cawangan mache'ster dulu.. aku pun jadi mc untuk seminar kami.. tah tajuk globalization ape jadah tah.. dato' mustapha mohammed (tah camne eje nama dia) dtg...
masa seminar ok.. clear je .. tapi nak prepare tu yg cam haram.. aku lagi sikit nak bertumbuk ngan budak dip. business admin...

eh.. panjang lak komen.. aku sambung citer kat umah la...