Monday, September 29, 2008

Struggle melepak

baru beberape hari melepak.. aku dha bayangkan bertape kengkawan aku struggle melepak!! heheh..tak sanngka.. sampai xda idea.. haha.. tapi nasib baik ade pasukan all OUT! parit cakap smua backup. bagi memenuhi masa~tak cukup dgn point yang diulangkan berulangkali~ takcukup dgn aktiviti sama... SEMUANYA TAKKAN CUKUP!! hehehe..kena struggle!! lucky me kna bawak family jenjalan sane sini.. bawak adik beradik sane sini.. mak abah~ hehe. mengisi masa dgn bermakna... sooo memalam baru laa aku pon cube struggle skali!!!

menghilangkan sangap.. maka aku pon arini main futsall!! heheh selepas berbulan2 xmain.. PANCIT gile.. lucky ade 3 team.. jadi bleh aa king stay! aku pun layankan..sebab dah taktau nak bwat ape..atleast berpeluh2 cantik skit... IN SHAPE la katanya badan aku yang dah round shape ni!! penat betul....

eddie.. melepak dari pukul 9.. sampai ke 3 pagi.. hahahah melayan sensorang yang pelan2 kumpul dkt RESTORAN SYED11.. hehhehehe.. nampak tak struggle?? hehehehe.. time tu memula Bai dah balik... bebudak cakap dia peluk COMP baru dia.. BAU KEDAI.. hehe.. kambing PENT pegi tgk wayang..(according to bebudak laa) yang lain2 smua same je la.... hehehhe muka2 yang memang bwat melepak...

lawak of the day..."aku nak korang yang menganggur ni kerja untuk aku.." kata si Parit... then dia sambung lagi "aku nak antar korang pegi sec7 jualkan kerepek untuk aku..." hahahahahahha cam haram!! macam acik n bebudak kecik jual kerepek pisang!! adoiyay.. bai menyelamatkan diri menjadi Business Partner... adoi!! hahaha... selain lawak "ko apply la kerja Guess" kata chut pada pian n kambing... hahahahha bebudak 2 tu minat plak!! "ko kna potong rambut dan kna style" hahahhaha (pian pakai slua pendek selangor dgn kesengalan) hahahah...adoiy! merapu2 betul melepak...

haih.. nasib baik dah dekat raya.. n dah dekat nak sambung blaja... if lelame macam ni.. jamm kepala otak aku!.. haih.. bahaya ni!! kna carik jalan selamat!! kne ade kawan all over Malaysia.. if aku stuck macam diorang xda kerja since bak kata pian "economic crisis" heheh kna aa aku melepak sekeliling malaysia nak elak jam kepala otak!! hehehe.... HAIH.. peluh pon dah kering.. aku pon nak mandi.. nasik ambeng ade dkt dapur menanti waktu sahur ini!! NAWAITU SAUMARADIN........ tinggal berape hari je lagi HArap dapat abiskan full puase!! alhamdulillah!

1 comment:

paCat said...

lu blk melaka bile beb? gua blk sabtu..!!