Saturday, September 27, 2008

dah dekat!!

7 comments:

paCat said...

Helmet aku..!! Kami nk perang ~ vietkong..!! Hahahaha..!!

Ahmad Bo said...

hahahahaha.. mmg la.. ko je yang spend memacam dkt vietnam.. kalo boleh... semua kau nak beli!! haha

paCat said...

At least aku xbrlagak cmni "HOBI SAYA SHOPPING" ~ aku beli senyap2 je, hahahaha : dasar budak kampung, nad ckp ngn aku, beliau bkn kaya pn, brlagak kaya : ini KISAH BENAR ~ story teller dari NAD ~ Hahahaha..!

nAndOsDorChArD said...

haha..smart tul pic ko nie. nnt dpt orchard awards.. :P erm...dlm badan ade bom meh?

Nadzrah said...

owh... ko ngumpat ea pacat... kurus pose ko.. haha

Ahmad Bo said...

hehehehe.. melampau!! korang ni.. nk award2 kasik bebetul laa!

Unknown said...

hakhak pp anda lg tumpah ogeyh!siap melimpah ruah!bgai cokelat yg mencurah2 ke ladang gandum!!! :P