Sunday, September 21, 2008

UPDATE KAWAN2

mari kita lihat update2 kengkawan dari pemerhatian dan pemahaman ku....

  • Wan bdak sakit skarang dah x sakit sght~ dia happy sebab slalu dapat cekelat~ wink2 (adakah dia straight??)
  • Chupa Chup kaler ape?? yang digemari adalah yang cream n pink~! kalau tebalikkan budak tu sure pipi tertumpah kerana memenuhi tudung.....
  • hello kucing~saye terpakse terima bende itu mulai skarang demi bubur berkentang banyak berayam dipotong kecil2 yang menarik~WOOOAAhhhH
  • Penghulu melayan warga orchard baru yang akan memasuki kawasan terlarang itu selepas raya.. YEAY meramaikan penghuni~!!HIDOP PENGHULU!!
  • Zam KeKeng meneruskan misteri dan menimbulkan tanda tanya..... tetapi pasti akan terbongkar jugak.. NANTI LA KAU! (macam gossip girl)
  • pacat Bellamy semakin suka melayan bau2 sabun dari kain jemuran... selalu kelihatan meluangkan masa di kawasan itu sambil menggunakan laptopnya... huhu..
  • saleh terus dgn agendanya mengajak semua ke KEDAI PUJAAN RAMAI dan future best fastfood.... KAIZER!!tetapi seperti tidak dilayan.. kerana kami lebih menyukai KEDAI BLAKANG MAYBANK...*wink*

4 comments:

Miss Zahidah Zakaria said...

hello kitty pink cool!!!

paCat said...

Hahahaha ~ aku duk bau sabun pun, aku xberahsia dgn kawan2..!! Ngeee ~ saya sudah tau sapekah beliau itu..!! Gossip ~ gossip..!! Bukti di tangan..!!

Unknown said...

helloo2..tumpang tanye puan bobo..chuopa chup tu mcm saye..tp asye xminat cream n pink pon..wek! :P aha!ape tumpah2 pp????teharu jgklaa tp dengan pemerhatian anda.. :)

Ahmad Bo said...

HELLO KITTY mmg cool! (yesh dapat bubur) hehebukti ke sabun ke ape ke.. jangan pacat main sabun cukup! kite dah kekurangan sabun dirumah!! FAB boleh la.. n ChupaChup mmg pipi memenuhi pembulat tudung.. huhu.. bahaya.. jayan bia tegak.. tercondong buruk padahnye!