Saturday, October 25, 2008

SKRM 98' Batch gathering 6.12.2008

selepas 10 tahun.... suddenly somebody came out with this idea which the rumors has been heard since last year.. Gath Gath Gath! hmmm mengingatkan zaman skola rendah.. seluar kaler biru gelap dengan baju putih...tema dinner yang bakal dianjurkan "Back 2 School" itu bermakna memakai baju sekolah~!

soalan yang bermain didalam hati.... ADA KE SELUAR CANGGIH size aku untuk sekolah rendah?? Professor ade ke SIZE AKU??? hmmmmmmmmmm kemusykillan terlampau amatlah memeningkan kepala... itu tidak dicampur dengan rm60 sorang! hmmm DEWAN MBSA.. heh kawan2 punye pasal....

sure... things changed!! people... ol' friends... huh..just xtau n xpect ape n macam mane... hmmm however... it better be good since rm60~ n surely theres alot of HOT CHICK yang available! wah!! banyak bende nak kena rewind.. nak kena pikir.... hmmm Ol'days banyak sangat bende2 yang aku sayang yang aku suka yang aku tak tercakap..

adoi... teringat aku zaman2 tu kanak2 berlari2.. kelas Khas dekat tempat naik tangga... tandas skola rendah.. budak2 kecik yang jalan2 baju kotor... makan jajan makcik bustop.. Hari koriklum sabtu main bola.. balik lepak SYED.. main bola dekat sect3...nasik lemak...fish nugget!.. air cawan.. ade sirap ade cincau ade oren.. bergambar kelas dengan cikgu setiap tahun... tapi aku tak pernah beli.... tapi aku ade gamba time darjah 2..

kadang2 aku lalu dekat skola sebab nak melepak rumah kawan2 atau kdai mamak teringat....
COMEL!

2 comments:

paCat said...

suar CANGGIH ~ hahahaha : teringat aku akn kenangan memakai suar biru itu : di author hingga cikang abes (skin head 4 life) hahahaha : adoila..ade saiz ke utk lu bai?

Ahmad Bo said...

hahahaha.. ade kot.. aku beli slua pendek cukup!! pakai dgn spark! hahaha stokin panjang!! carik speck mata sengal!!!