Sunday, November 16, 2008

Kata Jiwa Rasa

KATA.JIWA.RASA
mana datang???

aku cuba berKATA.. tentang ape yang bermain di JIWA dan apa yang aku RASA... yes! thats what its all about now... i doo hope thats explain alot~ but i guess thaat bende tu memang takkan jadi kenyataan... kerana aku sekarang terpaksa melayan.. menjaga hati... dulu time memula buat blog ni aku harap dapat meluahkan ape yang aku pikir dan ape yang aku nak sangat tulis... itu la fresh air.. the new begining aku kononnye(nama lama) since terpikir nak menulis instead of simpan sendiri...mmmm tapi rupenya... bile aku tulis apa yang aku rasa.. hmm macam ada je yang tak boleh.. jaga ati orang tu la ini la... kna jaga ati anonymous... sooo end up.. macam jadi public...jadi cerita2 best dan cerita2 yang tidak boleh mengandungi ape2 bende... ape yang aku nak tulis mungkin simpan je laa dalam kepala~

but thats how i came up with the name.. to really express what i feel from my heart laaa kononnya... but i've been thinkin about it... i cant~ haish~ maybe later i'll come up with "JAGA.HATI.MEREKA" hows that?? or maybe "P-tode"r"e"10"tode"d"e"r" hmm "FAKER" sound interesting..okie?? hmmm kalau ada sikit masa lagi... sampai laa kot!!

-my first tagg~ sooo i tagg ppl yang membaca ni pon kna buat juga~ okie(inform me then)
-credit to angahBiL dok suruh.. hope ia memuaskan hati!

7 comments:

E Y E S H A said...

hehe..tersenyum2 i bc entry u ni bow..gud2..funny

Miss Zahidah Zakaria said...

ahaha
JAGA.HATI.MEREKA.
fake!

bobo mmg hebak!
hebak ah ;P

paCat said...

bobo ~ ko bunuh diri suda : xpyah JAGA.HATI.MEREKA ~ Hahahahaha..!

FIDtotheAH said...

memuaskan sikit he...
beb, jgn la panggil angahbil.. it was so not me anymore..... heheheeh

Ahmad Bo said...

hehehhe.. faker can be view differently .. faker.. 2 meaning! hehe.. btw.. KAGA.HATI.MEREKA.. heheh saya pon suka bende tu!! wah!! n angahBil tetap angahbil!!! hahhaha xda xda!

paCat said...

klu aku pgil ko BOBOBIL leh? Cam bes je : BOBOBIL~LABOBO

Ahmad Bo said...

eih.. tak best.. yang best adalah Ahmad Bo~ heheh