Sunday, November 16, 2008

tag ke-2

Saya di tag oleh Dha-Kitty,
tentang 7! magnificent 7!!!

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.

melentik(bulu mato ei!)
bosa (bukan badan eii)
♥ solero eii makan..kena sampai meratah tulang ayam!! (pembersih)
terimo den se ado eii walaupon den bukan org "ado2"
bulih berdiri dgn kaki sendiri.. tidak memerlukan tongkat atau life support(independent)
sweet.. merangkumi.. cakap eii... pemakaian eii.. rupo eii.>~!
pandai.. masak ei.. plajaran eii.. agamo eii.. menjago ei...sgalo eii...
yang redup den nengok ei.. yg sojuk ... yang goyang den nak koba... yang den KETUK LUTUT duduk sobolah eih!!!

senang cerita.. "Syuhada(majalah3) Wardina (u knw!) n anahita broccoli(pengacara)!!!!

2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.

den nak koba kek sini.. satgie kang ado namo laki .. ekau koba den Gay pulak! soo?? hahahah ishh... dia.. dia... dia... dan dia... lepastu lama sikit. dia... dia dan yang dia tu...

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.

stuttering
shivering
panic
nervous
happy
macho/cool
KETUK LUTUT!!!

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

Pulau Tioman...(i had great xperience there)
indonesia..( jakarta.. bandung ...bali...)
kedai2 makanan fav saya.. since i knw alot of kedai makan yg memenuhi kehendak saya..soo then she can cook the way i want it to be done!!!
tempat sekolah saya pernah belajar... University saya... dan sebagainya.. since banyak pengalaman yang menarik...
Penang... since banyak memory sendiri....
shopping complex!!!( obviously since the place where i grew up.. fav spot and hang out place.. plus i love toooo shop!!!
♥ saye nak bawak dia melawati.. kampung2.. rumah2 kebajikan dan seangkatan soo kami akan senttiasa bersyukur ada didunia.. plus i love.. n had experienced involving in this social services~ hmmm

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.

- CAN I SAY "SESUATU YANG ISTIMEWA TELAH DIBELI DIKALA KAMI BERSAMA KERANA SAYA ADALAH AMAT ISTIMEWA BAGINYA???" with this.. i dont think that other things adelah istimewa.. kerana barangan dan segalanya yang lain itu adalah extra2 Props but yet the main element sure laa ~SAYA.DIA~

but if yes nak bagi.. this may be few things i'll giv to her!
-
pistol ... bila saye jahat.. either tembak diri sendiri atau tembak saya
- papper spray.. soo keselamatan lebih terjamin
-saya kasik anak yang comel melalui gen2 saya yang memang comel dan sehat
-Ane kedai mamak dan akak kedai tomyam ... so bleh blaja masak!! (most of woman nowdays masakannya tidak berape kerana mengejar karear kononnya)
- bagi bahu..untuk menangis... telinga untuk mendengar masalah dan keperitan...(walaupun memeritkan telinga dan gegendangnya) kaki untuk berjalan ke tempat2 faveretnya.. tangan bagi memimpin.. *wink*wink*
- Paling istimewa...saya akan memberi pengalaman yang tidak akan dapat daripada orang lain~


6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

satisfy you - p.diddy
♥ crazy over you - 112
so in love - Az yet
♥ Even now - Barry Manilow
Manusia Bodoh - ADA BAND
♥U make me wanna- usher
♥ stuttering - Ben Brothers


7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.WAJIB!!mereka musti diberitahu akan perihal ini

Angahbil
PacatBallemy
HuNnYskeping!
♥ Una
Eyecha
RashiDot!
You the one who read this!!

5 comments:

Miss Zahidah Zakaria said...

ahahaha
bobo
congrates!!!!
bjaya jgk u bt tag ni ;P

btw
kelakar
bobo si ketaq lutut :D

FIDtotheAH said...

sepanjang aku baca leh tak ckp dlm hati "hopefuly hang tak tag aku and yet i'm the 1st person u've mentioned? dem!

i try ma beri beh!...haih...
(sambil ketuk lutut sendiri... tak rasa apa pun.... ahahaha aku tau apsal.. dulu xbf aku selalu ketuk lutut.. adekah... wakakakakaak)

dAda~dU said...

hahaha..knp ketuk lutut???
hahahaha..bahaye nk dtg eh??

Ahmad Bo said...

bahaya??? erk erk.. not that bahaya... but security!

dAda~dU said...

haha..ya datz rite..for security!!~
pandai kamo b'kata2..haha