Thursday, April 9, 2009

Cerita Bodoh

aku selalu bermain pemainan bodoh didalam bus... kadangkala bercakap sendirian.. kadangkala tersenyum melihat telatah orang yang turun naik dicampur adukkan dengan kelakuan Indonesia dan Bangladesh yang amat mengujakan dan memberi bau yang indah lagi harum semerbak...

permainan aku selalunye mudah sewaktu pergi kerja... aku akan duduk di tepi sambil mengatakan "sape yang duduk sebelah aku itulah bakal isteri aku.. ataupon pasanganku"

NAH!!! selalunya Bangla, Indon Kontrak dan Acik jual Rempeyek yang duduk tepi aku... Namun aku bersabar kerana......

"yang cekal dan sabar pasti akan berjaya"

ps-Today awek duduk sebelah aku.. Masyukkk!! tak dapat abang nak tido! haish.. Mantain!!

4 comments:

paCat said...

Kalau aku duk sebelah ko?



Awwwww !!! Taku suke ko jantann..!!

alwaysbemybaby said...

sesuailah kalu pacat duk sblah bo...

Ahmad Bo said...

hhahahahha pacat duduk seblah i lari aa..since pacat sejak2menjak ni mencurigakan je caranya!! bahaya!

suka 'uk-uk' said...

kiranya budak yang duduk sebelah kau tu bakal isteri kau lah tadi tu?

p.s: bo jgn control macho. buat-buatlah terlentok kepala di bahunya masa tidur.