Thursday, May 28, 2009

Remote Astro

Percaya atau tidak… di rumah kamu itu.. sudah remote yang ke 10 atau lebih+++ nya....

Puncanya mudah:

1st: ehh knapa tak kluar ni tekan tekan tak jadi ape… ehhh ehhh (sambil mengetuk remote control di tapak tangan…) ALLLLOOOOO KAWAN..!! cuba kamu dihentak berkali2 mungkin sekali dua pasti okie.. selebihnya!! Sigh..

2nd: Oiii Tangkap ni remote.. aku nak pegi tandas… catch! (sambil melempar..) yakinlah bahawa dalam balingan sebanyak 10.. pasti ada 1 jatuh… tak kurang juga dengan yang menyeret remote sebagai tanda malas bangun… ingat pesan ini

“cukuplah kaki diseret2 (shuffle) dan bukan remote…"

3rd: Mana remote ni.. ish letak tah mana-mana!! Bengang betulla... orang nak tengok Astro Oasis ni!!(hahahhaha yeah rite) sambil menghempas diri atas sofa… Cuma mahu ingatkan… “bila tidak jumpa.. REMOTE ASTRO MUNGKIN dibawah sofa atau blakang kusyen… jadi JANGAN HEMPAS kerana kamu bukan ringan!!

4th: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaa AWOK kalah!! Woooooo!! Takbest weeeii!! Aku nak awok!!!! Dush-dush dengan emosi dan menghempas bende .. Mungkin remote astro menjadi mangsa pertama kerana yang gila astro pasti menjaga remote sebagai King yang mengkontrol!

Ps- ini mungkin sebahagian… tapi pasti pelbagai cara lagi.. jadi, terserah loh~ gue sama cara gue.. loh teruskan dgn cara loh!

6 comments:

Ridhwan A. said...

the fourth one tu really funny!

can you imagine my sister did that!

malu.

Ahmad Bo said...

hahahha.. i knw i knw... since ramai yang begitu.~

FIDtotheAH said...

semua ini bukan rekaan tapi pengalaman sebenar penulis.

yg iklas,
saksi di tempat kejadian.

Ahmad Bo said...

Pergh!! mane ade situasi sebenar!! tipu tipu tipu!! mane ade!!!

yang pasti no.4 mmg tidak dibuat!

Nadzrah said...

remote astro kalo rosak bley beli kat kedai ea??

nampak sgt femly aku je yang bertatasusila, femly lain ganaz!!
haha!

paCat said...

masa kt melaka kite sewa serumah dlu, aku salu tgk..


ko trduduk kan remote astro tuh..




pstu salleh marah aku nape remote xfunction..



hahahaha ~ kini aku tahu sebabnye..