Sunday, August 16, 2009

Berdiam Diri...

Sure korang rasa pelik gila... "Knapelaaaa Bo diam sangat..Padehal dia tu berjalan-jalan dan banyak gile cerita bongok yang boleh di share"

soo.. here im goin to share sumtin... for this past few weeks.. or i can say 2 months.. saya macam ade kekacauan dalam diri... kecelaruan dalam pemikiran (bukan kecelaruan gender ya!) yang stop me from menulis bende ni... at first aku pon rasa pelik...... Setiap kali aku nak Update sure ade sumtin yang stop aku... sure tetibe aku rasa down moral la... rasa tak sedap hati laa.. AKU RASA SAMPAH!!

Dahla takde kerja... dok melayan blog plak!! PERGI PERGI CARIK KERJA!! itulah yang otak aku selalu cakap... soo aku pon jadik malas........ officially aku baru 2 bulan takde kerja dan enjoying life... tapi macam malas nak share sama korang ape yang aku buat walaupon lebih interesting dari kebanyakkan orang... blog kawan-kawan aku dok cerita "KERJA SUX" ataupon "GAJI TAK MASOK" ataupon "Kebengangan Bersama Rakan Sekerja" since bende-bende ini yang dok berpusing keliling aku yang memboringkan life aku...

BUT I GUESS NOW I'LL START NeW!! DENGAN BUKU BARU (nisfu sya'ban) aku bercita-cita mau layan idop sepuasnya sambil Mengurangkan Keburukkan yang biasa aku lakukan~ heh.. All the Best to all of you and SELAMAT MENYAMBUT KEDATANGAN RAMADHAN.. Insyallah ini adalah lebih Baik Dari Yang Sebelumnya~
ps- Tandas Line Clear!! Port Budak skodeng ni!! Woah!!!!!! i LOIKE!!

No comments: