Friday, November 12, 2010

Pegi Check Gigi

Its not that I ate too much candy or sugar.... Doc Said im too SWEEETT!!!

yesterday, aku pegi laa check gigi yang sakit.. bayangkan bila minum air sejuk je sakit.. nak tidoo je rasa tak selesa... aku pon giv up... sooo as conclusion, i went to KLINIK DOKTOR RUDI! located at seksyen2 sebab aku malas nak pegi jauh..

pukul 10am sampai ke klinik, tapi doc takde lagi dekat klinik.. apa lagi.. aku melepak menanti dengan sabar. after few mins, dia sampai dengan senyuman...(sure sebab dia tau ada mangsa dia hari ini). Aku dengan muka jujur pegi la masok bilik bedah! hehe lama tak buat bende macam ni jadi aku rasa neves jgk tu! dgn sabar aku duduk... sekali dia tgk gigi...

Doc: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA lobang atas ni.. dah lama ni tak pegi tampal knape?
AKU: erkkkkk.. sorri doc, saya bz la nak pegi klinik..
Doc: dah dalam dah ni.. macam mane?
AKU: tampal je la doc... takboleh ke?

dengan relax doc suruh aku sandar... dia drill gigi... PERGH!!! AKU TANYA.." Takda spray ke?? dia pantas jawab.. tak perlu... MASYALLAH ngilu.. meremang tengkuk aku! hadoih..!! dengan bertahan... tiba-tiba

HADOIH!! drill tu terkena pipi since gigi itu berlubang belah atas area pipi! (yea i knw im fat that my pipi besar sekali memenuhi mulut!) Berdarah mulut aku! dahla takde bius!!!!!!!!!!! hish... TOBAT AKU!

Thats What Happened yesterday.... LANGSUNG CUTI 1 HARI! yeayyyyy!!! Thanks DOC!

No comments: