Monday, November 17, 2008

"STRUGGLEIAN"

hari ini.. lepas memakan laun paprik mak masak.. aku pon dapat call dari "struggle EDDIE" ajak melepak... bersama pasukan struggle yang lain.... soo SYED11 menjadi tuju destinasi.. btw Syed 11 ni ialah tempat dimana kita bleh nampak abg NUAR "lelaki ini yang selalu mencintaimu" hhehhehe dia ske lepak situ.... soo kirenye aku dan pasukan struggle "se'market" macam dia!!!

lepas lepak.. rupenye "Struggle Pian" nak beli barang untuk kerja... he will start working with MAS mantainance ke ape ke tak sure... tapi FINALLY takda la struggle sght aku tgk dia dah!! soo we went 2 Sunway Pyramid.... it took us more then normaly since ....KANCIL 650ex krek...krek plus bunyik2 yang tidak dapat dikenal pasti yang menjadi transportation kami!! abah eddie punye~

kami bergerak mengunakan modal isi minyak rm7!! hahah lawak betul macam isi full tank moto!! tapi layankan je cukup!!! pergerakkan hari ini diserikan oleh PARIT sebagai tukang karut yang memang merapu!~ statement arini yang paling tak boleh blah... "sekarang polis dah boleh tangkap bebudak yang shuffle2 dekat s.alam ni... sebab diorang menghauskan jalan.. sampai berlobang2... itu yang jalan s.alam tak elok skarang" hahahhahaha tak masok akal si tukang karut parit ni!...(but yeah memang selalu nampak bebudak dok shuffle tetepi jalan)

si Parit tukang karut juga mengatakan "aku takda kasut... aku nak beli kasut bulan depan aa.." tapi we went 2 all Nike store n he did tried all the shose that he want!!! adoi..." satgi dia kelua kedai.. gelak2 siap melembabkan keadaan... dahla nak beli bulan depan tapi dah try2 dari sekarang?? ape punye jenis budak la!!! btw... we end up... Pian beli jugak aaa 2 heli slua Camel Active.. heheh nasib baik.. kalo tak memang aku pukul!! dahla naik kereta ber"air-cond" tapi berpeluh... hehe.. rasa macam nak jadi CHIKANOS(org maxico) pakai singlet! pakai kereta takda roof!! but failed! kereta kancil mana nak tak ada roof! ahha Berpeluh berkuap...

ape2pun aku dah rase ke struggle"an" melepak di s.alam.. haish .. macam mana laa lepas ni!!! ish ish TIDAKKKKKKKKK!!!! aku harus mencari jalan!!! oh tolonglah memberi ku jalan daripada terus begini!!! TIDAKKKKK!!!!

ps- eddie tipu bapak dia "abah nak pakai kereta?? eddie dkt umah kawan eddie ni!" hahha padehal dkt sunway!! adoi!!!!

pss- makin ramai lelaki meminati bibirlicous pian!! adoi eddie n parit asik memerhati.. hmmm i smell sumtin fishy here.. lama tak balik~!!!

1 comment:

gen2purpink said...

alop bobobobobo...bkn moto..moto ek...?hehehh..add me as ur fren..heheh